tel +48 53 544 61 64          Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Media społecznościowe

Naszym klientom pomagamy budować pozytywny wizerunek w sieci. Prowadzimy angażującą komunikację z potencjalnymi klientami za pomocą mediów społecznościowych: Facebooka, Instagrama, Twittera czy Linkedina. Dokładamy starań, aby za ich pośrednictwem utrzymać aktualnych kontrahentów i zdobyć nowych. Naszym celem jest stworzenie ciekawych i niepowtarzalnych treści. Przekaz oparty jest na wysokiej jakości publikowanych materiałów i ich dopasowaniu do grupy docelowej. Stawiamy na teksty poradnikowe, nowości z branży i ciekawostki związane z medycyną. Dużą wagę przykładamy do oprawy graficznej. Współpracujemy z grafikami, którzy wykonują dla nas infografiki, checklisty i wybierają zdjęcia do wpisów. Popularnością cieszą się chwytliwe hasła i sentencje. Z powodzeniem komunikujemy się za pomocą mediów społecznościowych, a klienci regularnie do nas wracają.

Media społecznościowe w działaniach promocyjnych placówek medycznych

Media społecznościowe pełnią ogromną rolę w działaniach promocyjnych, również w przypadku placówek medycznych, jako narzędzie do komunikacji i interakcji z odbiorcami. Korzystanie z tych kanałów umożliwia działania informacyjne i promocyjne, a dodatkowo w znacznym stopniu wpływa na budowanie wizerunku firmy. Media społecznościowe są doskonałym sposobem na wypromowanie usług i zabiegów wykonywanych w placówce, służą nawiązaniu z pacjentem stałego kontaktu. Ich ogromną zaletą jest też możliwość prowadzenia działań promocyjnych w różnej formie: za pośrednictwem informacji, zdjęć czy materiałów wideo.

Prowadzenie placówki medycznej i obsługa NZOZ to nie tylko spotkania z pacjentami i prowadzenie dokumentacji, ale także profesjonalne działania promocyjne w Internecie. Tworząc treści, opieramy się na najmocniejszych stronach Twojej placówki, zamieszczamy angażujące posty, przykładamy ogromną wagę do jakości i rzetelności publikowanych przez nas materiałów. Poprzez nasze działania chcemy w jak najlepszy sposób zaprezentować odbiorcom Twoją placówkę medyczną.

Zalety reklamowania usług w mediach społecznościowych

Nie ulega wątpliwości, że reklamowanie usług firmy w mediach społecznościowych może przynieść wiele korzyści. Placówki medyczne nie są wyjątkiem.

  • Zaangażowanie w social mediach przekłada się na regularny wzrost pozyskiwanych klientów i zapytań sprzedażowych.
  • Komunikacja na Facebooku czy Instagramie wpływa na budowanie wizerunku firmy i jej pozytywny odbiór w grupie docelowej.
  • Dzięki mediom społecznościowym można zbudować ogromne zasięgi, ponieważ nie mają ograniczeń czasowych ani lokalizacyjnych.
  • Prowadzenie mediów społecznościowych pozwala też na budowanie relacji z odbiorcami dzięki możliwości nawiązania z nimi bezpośredniego kontaktu.

Jesteśmy pewni, że przy naszej pomocy zbudujesz dużą społeczność skupioną wokół swojej działalności. Nasi klienci regularnie otrzymują informację o aktualnej pozycji na rynku. Raportujemy wyniki z kampanii reklamowych i wspólnie z klientem ustalamy strategię na dalsze działania promocyjne. Jesteśmy pewni, że działania przyniosą oczekiwane rezultaty. Zapraszamy do współpracy!